Sofie Samuelsson

2009-11-29
18:18:53

gillart

Tänkte berätta lite snabbt om min helg, och jag förstår att alla är JÄTTE intresserade,
så anteckna för fan! ;)

Fredag.
Spenderades med Emma på innebandy eftersom älsklingen jobbade,
så vi träffade ofc på honom när vi va in och handlade godis.
Wihii, perfekt tajming.

Lördag.

Halva dagen sov jag, lr ja till typ 12.
Sedan följde jag med mormor, mamma och syster ut och sprang benen av oss på de få affärer som finns i hfs.
Och kvällen samt natten spenderade jag med my lovahboy Sebastian!
Sov hos honom, och det var SJUKT efterlängtat, kmr inte ihåg när senast jag gjorde det :O
såå, det måste göras om snart igen när vi får tid förett.

Söndag.
Morgonen hemma hos Bäjsch, sedan åkte han och jobbade vid 12,
så jag åkte med hem, sen ut på julgrejen med mormor och mamma,
hälsade på pälski på jobbet, samt köpte frukt till mina smoothies.
Och nuuu, sitter jag här, och försöker fördriva tiden.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: