Sofie Samuelsson

2009-11-16
20:53:20

inga kommentarer..


Jenni och jag hade ett litet..hmm.. samtal..

sofie säger:
nej jag vill inte vara i något läskigt hus det är nog läskigt att jag ska skrämma någon ute i skogen
jag blir liksom rädd för mig själv ocksåska jag skrämma någon, så kan jag lova att jag blir mer rädd själv än den personen jag skrämmer blir

j n y♥ säger:
okej sofi
jag är mörkrädd

sofie säger:
Men vem är inte det

j n y♥ säger:
men DU är ett mäsnkligt fenomen

sofie säger:
va? 
det där blev väl ändå fel?

j n y♥ säger:
mänskligt fenomen *

sofie säger:
ne okej, då blev det inte felmm
hmm*

j n y♥ säger:
haha

sofie säger:
vad menar du?

j n y♥ säger:
men sofi lilla...

sofie säger:
ja jag är mänsklig, annars skulle jag inte andas lr ha ett hjärta som slår

j n y♥ säger:
såhär då: jag och de flesta människor är rädda för mörker m.m.
du är så rädd att du skulle kunna göra som en kanin och överklappa ditt hjärta och dö på fläcken

sofie säger:
DET HÄR HAR JAG DRÖMT!

j n y♥ säger:
att jag säger så?

sofie säger:
JA! 
och vad jag tänkte när jag läste det!omg 
jag älskar mina sanndrömmar

j n y♥ säger:
ahaha
fan va coolt om jag INTE hade skrivit det...

sofie säger:
-.-

j n y♥ säger:
hihi

sofie säger:
baisjenni
JAG ÄR ETT MÄSNKLIGT FENOMEN

j n y♥ säger:
hahahahhaha
SYNSK ÄR DU OCKSÅ


Fullt normala..




OCh sen säger emma det här.. :(

sofie säger:
yess 
EMMA du tror väl, lr VET väl att jag är smart?

' emmalindgren säger:
hmm, det finns dagar du är smart, men det finns också dagar som du kunde varit smartare, typ då man vill slå in pannbenet på dih 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: