Sofie Samuelsson

2009-11-15
23:08:17

vill ha..!




Ge mig dessa.. nu!

Tack vare att julafton är den 24e,
så hinner jag inte få studiebidrag i dec, bara det för nov,
och jag som hade tänkt beställa lite kläder för de pengarna..
men icke, för jag måste köpa julklappar!
Just nu känner jag mig lite arg på julafton.

Pappa tycker såhär,
- men gör något eget åt dom..?
Jaaa, visst.
Jag klipper och klistrar ett litet rött hjärta åt Emma och ger henne.
Lovely.

Nej, funderar på att beställa ändå.
Jag vill ha, och behöver de där. (egentligen inte)
får dock bara ca 400 kr kvar till julklappar,
men mamma ville ändå inte ha någon! :D
Bara Sebastian, Anna och Emma kvar!
i värsta fall så får Anna och Emma en efter jul när jag fått nästa studiebidrag.
haha nej skämta bara.

Långa inlägg om min beslutsånget över kläder,
= uttråkad sofie.


KLÄDERNA = BESTÄLLDA!
jaaaaaaaaa! :D GLAD SOFIE
Pusssss.


Kommentarer:
#1: linnea h

du ritade teckningar till mig förut ? :p haha

2009-11-16 @ 10:06:52
#2: sofie

sv; hahaha ja! men det är ju skillnad! dom blev ju iaf fina, har jag för mig. men erkänn att det skulle ha varit roligare att få något jag köpt? :) har du kvar dom btw? :o <3

2009-11-16 @ 10:59:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: