Sofie Samuelsson

2009-10-19
15:42:50

höst

nu är hösten här,
och för min del börjar även alla förkyldnignar komma nu.
Med detta menar jag alltså,
att jag är sjuk nu igen.
Ingen som blir förvånad längre!

Gick hem efter andra lektionen idag,
exakt alla lärare
- men gå hem, du ska inte behöva vara i skolan om du mår dåligt, krya på dig, hoppas du blir bättre!
Och tycker att det är dåligt att skolan inte får dela ut EN alvedon ens,
inte till mig som kan ha haft feber i skolan..
Och varför ska två skolor behöva dela på EN skolsköterska?
Hon har ju inte ens tid att ta hand om en skolas elever, hur ska hon då hinna med oss på Pihl?

gaaah,
blir så trött.

Så min planering för imorn lyder väl något liknande det här..
Tar sovmorgon, dvs, hoppar samhäll.
Sedan går jag till skolan till 20 över 10 när vi ska ha matte prov,
sedan pinar jag mig i skolan över lunch, under engelskan och under historia lektionen fram till halv 4.
Får nämligen veta historiaprovet imorn, och då är det värt att stanna.
Segt bara att historian är sista lektionen.

Har även fått veta lite provresultat idag.
Tyska: vg
Media:vg+
Så man kan säga att jag håller måttet vg genom alla prov, med tanke på andra provresultat,
och det är väl bra?


piss.puss.
jag.älskar.min.sebbi.


Kommentarer:
#1: Anonym

Ta med egen alvedon, det är väl inte skolans sak o medicinera dig ;)

2009-10-20 @ 08:37:48
#2: sofie

för jag vet ju från början av morgonen att jag kmr få feber senare under dagen?

inte skolans ansvar nej, men dom borde ändå kunna ge ut En alvedon.

2009-10-20 @ 12:41:02
#3: linnea h

svar: time flies ? ;)

2009-10-21 @ 14:46:35
#4: linnea h

svar: åååh, TOXIC :D den har man förträngt :) fan,j ag lyssnade på rock away häromdagen, tänkte på dina moves hos farmin .. ;)

2009-10-21 @ 18:48:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: