Sofie Samuelsson

2009-10-17
16:45:58

igår fredag


kvällen spenderades med emma,
vi va på innebandy och pratade konstant.
Om man kan kalla AHA, HUH, AAAAAAAH, och starwars ljud för att prata =)

Emma filmade mig även.. liksom under svenska lektionen igår.
Snart finns det nog också en best of Sofie film!
haha,
bara alex och jenni kvar sen! :D

Sedan när jag kommit hem kollade jag på tokyo drift,
älskar den filmen!

Och idag ska jag färga håret,
tror sebbi ska va med?
och sen ska jag till sebbi och kolla på harry potter :)



puss.på.alla.glada <3


Kommentarer:
#1: ellan

sv; härligt de :) de är toppen med mig, längtar också grymt mkt till lovet, är ledig på fredag också :D <3

2009-10-17 @ 18:58:29
#2: emma

SOFIE!!! jag har gjort en film, och vad heter den om inte BEST OF FIE! läskigt ju.

2009-10-17 @ 19:10:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: