Sofie Samuelsson

2009-09-10
21:11:49

ajjj
Som månge vet om så har jag ruskigt ont i hela kroppen,
pga träningsvärk.
Hade klackskor i skolan idag, när jag kom hem och tog av mig dom kunde jag inte stå på hälarna.
Mina vader gör sjuukt ont!
Imorgon börjar markeeen,
förhoppningsvis blire något kul med flickorna!
om inte, så blire troligen något på lördag iaf.
dessutom, Imorgon har jag bara två lektioner,
Engelska & Geografi sedan slutar jag för dagen 11.50.
Svenskan är inställd :)
skööönt
men måste ändå pluggaa lite under dagen,
ligger efter i matten sen jag va sjuk, och det skadar ju inte att börja på engelskaredovisningen
samt göra svenskaläxan min grupp fick idag. (för att vi skulle gjort det på lektionen imorn)
Men vi får se hur det går med det,
skulle ha pluggat idag ist, men det gick ju inte sååå bra.

pussssss

Kommentarer:
#1: mongo

jävla fyllesvin!

2009-09-11 @ 21:30:59
#2: mongo igen

jävel va full du är din jävel. fullast i hällefors! drog en 70s upp och ned! har aldrig sett dess like.

2009-09-11 @ 21:32:25
#3: sofie

hahahahahaha KARIN!

2009-09-11 @ 22:09:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: