Sofie Samuelsson

2009-09-04
23:39:17

Fredag = helg


Och jag har som vanligt ingenting planerat!

Dagen i skolan var rolig,
var så sjukt trött så jag satt och skratta en hel lunch ♥
Sen hemmåt med Luddig.
Luddig är Linneas nya smekis!
Enligt Linnea så är ALLT "luddigt" hon är knäpp.. :)

Sedan va jag med sebastian en stund,
och kom i princip precis hem!
Imorgon kommer nog pappa hem från norge också,
men imorn har jag ZERO planer..
Såå jag är totalt öppen för förslag ;)

King.com är mitt nya tidsfördriv!


pusssss.sofie


Kommentarer:
#1: linnea h

lite luddigt inlägg du ? :o



hihiihihih, nejda! puss<3

2009-09-05 @ 17:15:40
#2: emma

svar; haha :D men de är inte "höga" men de är inte låga :) <3

2009-09-06 @ 21:16:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: