Sofie Samuelsson

2009-09-18
17:48:00

fredagsmys !!


Fredagen, dvs efter skolan,
spenderades och kommer att spenderas med Emma & Jennii!

Efter skolan drog jag, jennii och emma och käka pizza, mumma ♥
Och sedan väntade jag och emma amanda, till 4 ( vi slutade halv 2)
så medans vi satt där och vänta slutade ju Sebastian!
Då fick jag ju följe hem! :D:D

Har varit med honom en stund, ca 1 och en halv timme.

Och senare ikväll blire bandyyy med sötnosara! :)
Det är väl iaf det vi har planerat, så kan det ju hända en massa annat efter det, vem vet!

jag klippte även sebbis hår,
egentligen tunnade jag bara ut det lite.

hihi
pussss.


Kommentarer:
#1: emma

vi slutade halv 2 inte halv 4 :o :D <3

2009-09-19 @ 11:12:02
#2: sebbi

Meh , du klippte ju mitt hår ! varför skrev du inte det ? :D

2009-09-19 @ 16:12:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: