Sofie Samuelsson

2009-09-28
22:32:05

ha ha


Känns som om det är dags att skriva ett inlägg nu igen.

För att summera helgen lite snabbt kan man väl säga att det blev Emma & Sanna i fredags,
vi va ute en sväng osv. Träffade lite folk.
Va hemma i princip hela lördagen, men på kvällen va jag med Sebbi,
och jag va med sebbi till söndag eftermiddag.

Så idag måndag,
har väl inget speciellt hänt vad jag kan komma på.
Bara att sitta och försöka läsa de där 13 sidorna på mediakunskapen idag, med en dator framför sig..
hmm, det gick inte så bra om man säger så.
7 sidor på 40 min? ungefär.
Och sedan skulle jag svara på frågor om vad jag läst.. jaaa, det gick ju Jätte bra!

Imorgon är samhällskunskapen inställd, ska jobba med inlämningsuppgiften till torsdag,
sedan har jag matte 10.20, alltså har jag sovmorgon imorn,
sen lunch och ingen engelska för min grupp, eftersom andra ska redovisa,
och historian är "inställd", vi ska ändå jobba våra 70 min historia på något sätt.
EN lektion imorn, men ska stanna kvar och göra klart allt,
för på torsdag är det prov som gäller igen.

Målade om mina naglar idag!
Först ett pärlfärgat nagellack,
sedan rosa ränder, en tjock som går diagonalt och sen en smal,
sedan lite vita prickar nere i hörnet.

hihi :)



pusssssss


Kommentar:
#1: seb

mogen bild där flickor!



-.-

2009-09-29 @ 11:33:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: