Sofie Samuelsson

2009-09-12
12:27:35

marken 1


Det hela började när Linnea kom hem till mig runt halv 8,
så vi fixade lite och hade det ganska chill.
Sedan visade det sig att vi inte kunde ta oss dit vi hade tänkt,
så vi tog reservplanen att gå hem till Anna & Markus!
Väl där mötte vi upp Karin direkt innanför dörren,
och vissa andra fick inte komma in.. *host* hahaha.
Emma Sanna och Alex orkade inte gå (!!!!) från typ samhället till viking,
så det blev bara vi 4 hos Ansiii.
Så ringde Karin till Martin Modig, och fixade så att vi helt huxflux skulle dit,
man kan säga att det var iväg rätt snabbt.

Citat av Karin,
" men skynda då era seega jäääävlaar! "
tänk er henne säga det med tobbeiköping dialekt och röst! ;)

När vi kommit till Martin blev vi kvar i dörren, för Karin va för högljudd så hon fick inte vara kvar inne,
hahaha, och det slutade med att vi va några som hellre va ute.
Tillslut bar det av mot samhället med hela högen folk,
men vi skulle inte gå med dom! neeee,
vi tre som va så mkt bättre än dom, skulle komma dit snabbare genom att springa över ängen bredvid bron..
Så jag sprang där med mina 11cm klack, med mobilen i handen och musik på, klarade mig utan att ramla..
ända tills vi kom till slutet av ängen, DÅ hittade jag groda jag hemskt gärna ville pussa!

Sedan drog Linnea vidare med Patrik och jessica,
så jag stanna med Sebbi och Karin,
men Karin vart förbannad på sebastian av okänd anledning, ( hängde inte med när de började stri )
såå hon som skulle ha följt mig hem drog.


Slutade med att jag fick följe av Sebastian, Emil, Alexzander och Per hem!



har dock inga bilder :(
men linnea har bilder hemifrån Anna.
linneahultman.webblogg.se

Emmas sms igår alltså.
- Nu ska jag sova för nu sover jag! <3
bäst!


Kommentar:
#1: linnea h

hahah alltså, ditt fall var oslagart! liksom, det var verkligen "åh, en groda. MÅSTE PUSSA" :D bääääästa<3

2009-09-12 @ 15:45:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: