Sofie Samuelsson

2009-09-21
15:27:25

studiedag



Måndag morgon,
och jag vaknade med älskii bredvid mig!
Mamma åkte till jobbet, jag och sebbi gick ut och gick våran hälleforsrunda liksom vi gjort tidigare helger.
Batteri åkte hem,
och nu sitter jag här 15.20, funderandes på om jag ska ta och börja läsa igenom lite matte!
Prov imorgon ju..

Förresten så har pappa åkt till Schweiz nu,
lr ja, han åkte igår!
Helt själv.. trodde faktiskt att det var någon mer med från jobbet, men icke!
pappa ska läsa de svenskahandlingarna och förklaringarna på bygget för de där nere, men översätta det på engelska. LYCKA TILL!
Gubben kan knappt säga " Hi, my name is Inge Samuelsson" :)
mamma och jag började skämta om hur det kommer gå till när han ska förklara att hans dotter valt kläderna åt honom..
ungefär såhär blev slutsatserna vi drog,
" eeeh, my... eeeeh dotter?? hmm... *viskar*valde.. *pekar på kläderna och ler* "
Stackars lappsii (=
Jag valde ut kläder åt honom för 4 dagar, kavaj + byxor, vilka skjortor och slipsar, till och med kalsingar och strumpor valde jag, det måste ju passa med resten av kläderna!

Nej nu ska jag slänga upp samhällsboken på bordet, och sedan matteboken!


pusssss.på.alla.glada.


Kommentar:
#1: Anna

Hahaha nee Pappa kommer ner och säger, Wunderbaum Ne det e Norsk! hahaha

2009-09-21 @ 21:09:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: