Sofie Samuelsson

2009-09-22
19:52:17

tisdag..


god morgon världen,
jag vaknade för bara några minuter sen.
det ligger inte till så att jag sovit hela dagen,
nej jag råkade somna i mammas säng när jag kommit hem.
Jag trodde att man brukade bli pigg efter man sovit, men inte jag.
Sitter här som en död zombie.

så till den traditionella ¨idag har jag¨ delen.
tar lektionerna i den ordning de kommer,
samhäll - emma gjorde så att jag klarade mig genom lektionen utan att nicka till! haha bäst.
matte - hade prov, klarade väl EN mvg-uppgift. den enklaste, löd något sånt här.
                             "skriv tvåhundratvåmiljardersexhundratusentre i siffror". ojjj vad svårt :p
lunch - i 2h och 30 min, för att engelskan var inställd. Sandra va sjuk, så vi fick uppgifter ist!
                                     + att låtanalysen är nästa vecka nu, ist har jag en annan redovisning på fredag i eng!
                                       Emma och jag störde INTE de andra när de försökte jobba.. men vi va iaf så snälla
så att vi iaf gick därifrån :)
historia
- gick igenom det vi hade i läxa, som egentligen bara var för vårt eget bästa, så kort och gott,   
             en genomgång om de antikagrekerna


efter skolan var emsi jenni, felicia, jag och alex och HYRDE en bok. (emma)
Eftersom att jag inte läst twilight böckerna, så ska jag nörda Om jag kunde drömma i några veckor framåt!
Sedan väntade jag med emma i kafeterian till typ kvart över 4, sen fick jag skjutsa henne på cykeln till hennes moster.

- kom hit, jag behöver prata med dig..
- men KOM, jag måste fråga en sak!
- MEN GÖRAN JAG SKA BARA FRÅGA EN SAK!!!!






det är så vi hälsar,
vanligtvis brukar jag väl vara lika glad som jennii.
Men inte när jag är trött :)


Kommentarer:
#1: emma

"undra vad hon skulle fråga" HAHA

2009-09-22 @ 21:03:44
#2: anna

Var med och tväla i min blogg, du kan bli en utav de 5 som blir månadens blogg! :) Lycka till! ♥

kram kram

2009-09-24 @ 17:50:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: