Sofie Samuelsson

2010-04-12
00:13:04

Bäjschi

Jag älskar att tänka på dig
Jag älskar att höra dig
Jag älskar att se dig
Jag älskar att känna dig
Jag älskar att få dig att skratta
Jag älskar sättet du ser på mig
Jag älskar sättet du pratar till mig på
Jag älskar sättet du tar på mig
Jag älskar att vara i din närhet
Jag älskar att planera framtiden med dig
Jag Älskar att vara din
& Jag Älskar Dig

älsklingen min ♥



Skola imorgon, är vi glada över detta? Svar; nej.
Hoppas bara på vackert väder, roliga lektioner och trevligt folk!
Dock måste jag dra igång och plugga redan imorgon,
Erling is right, those in SP can't pass a bed without lie down.
yesss, bara 2 år kvar snart..!
och sen har jag drömmar, drömmar bestående av mig, seb och en massa pengar! mwaha!

Nej shit, nu måste jag sova! Skola imorn som sagt,
och jag ska möta seb vid ica, på cykel, 10 över 8!
Alltså måste jag upp i tid, hade tänkte mig.. 07.00? good luck Sofie..
Och klockan är trots allt kvart över 12!!! ( jag är dock inte "sova" trött..)

Men Natti Natti folket.


hugs.n.kisses.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: