Sofie Samuelsson

2010-04-12
00:17:04

Btw..

Jag har haft en cprolig dag med Jessica idag..
(fortfarande inte trött, så skriver om dagen också..)
- Vaknade med min älskling bredvid mig!
- Käkade frukost bestående av frukt i solskenet
- Följde Sebastian hem, och tog även med mig Kita, så hon fick sig en promenad också.
- Kita och jag mötte Jessica på svängsta.
- Chillade, åt glass, tvättade bilar och fick 50 spänn var, lättförtjänta pengar!
- Hoppade studsmatta och tog hoppbilder!
- Åt mat hos Anna och Mäckie, ( aldrig ätit så gott kött förr )
- Mötte upp Jessica åter igen, för att leka lite i Milles, (haha).
- Åkte moppe med Jessica, det var svinkallt!
- Chillat hemma en stund, och INTE förberett mig för morgondagen.

hehehe, pusssssssss nu då.

- Jag har saknat sebastian.

Kommentar:

tjutju!

checka SVERIGES SNYGGASTE blogg darling's; JLlicious.blogg.se

2010-04-19 @ 18:47:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: