Sofie Samuelsson

2010-04-20
22:56:00

fussball, soccer, fotboll.

idag hade jag bestämt mig för att jag skulle prova på fotboll igen,
så jag masade mig till en träning som var i ca 1 h och 30 min? om jag inte missminner mig!
Så först värmde vi upp, sen övade lite teknik, kondition och efter det spelade vi en stund.
Efter att ha failat vid mål några gånger, och även med några passningar, så lyckades jag iaf sätta det sista målet, awesome!

På tal om fötter,
jag har skaffat mig ett par nya skor åter igen.
Denna gång från Amanda Lindgren, som sålde sina till mig.
Love 'em!
Dock lite för hög klack osv för att jag ska ha dem i skolan, skulle nog mer se mig använda dem vid finare tillfällen, och fester.
Bild på den kommer väl ut lite senare, har inte hunnit ta några fina än ;(

mitt hjärtas guld, sebastianjohansson.


over.n.out.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: