Sofie Samuelsson

2010-04-10
03:43:12

loka brunn, hälsokällan i bergslagen

I torsdags hade jag och seb tänkt att vi skulle åka till gvik, men det blev aldrig av.
Så istället så bestämde sebbi att vi åtminstone skulle åka och bada i loka!
Hmm så till en början försökte vi få med oss Jessica, men hon kunde inte. Så vi åkte själva istället, men vi hade minst lika kul och mysigt iaf! :)
Från början fick vi inte komma in, eller vi fick, men det är ju bara öppet för allmänheten på söndagar, men de var så snälla, så de lät oss få bada ändå! Så vi var i princip ensamma där, så sjuukt mysigt!

är något jag icke kmr att glömma, men jag kommer vilja göra om det!

Puss på min älskade älskling sebastian :*




- CATWOMAN!


bye.im.out


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: