Sofie Samuelsson

2010-02-16
18:34:48

fredag, alla <3 dag och födelsedag

I fredags klippte jag och färgade håret,
som dom flesta har sett. Klippte lugg och färgade efter hårförläningen, så snart sitter den i också!
Jenny följde med mig hem, och senare kom emma och sanna hit.
Vi mös lite, hihi, och sedan iväg på fest, kuul.
Frös dock ihjäl på vägen hem, trodde iaf att vi skulle göra det.
Sannaa och jag fick skeda hela natten för att hålla oss varma :P

Lördagen
Vakna med sanna, lite lätt sleten och borta, hehe.
Åkte till Nicklas med henne, sen iväg till stugan med seb för att sova där under natten.
Där var även anna och markus, så vi mös, drack lite "gott", bastade osv :)

Alla <3 dag
Blev tyvärr sjuk, men det hindrade inte mig från att spendera dagen med den bästa, sebbi.
Åkte hem från stugan vid 2-3, sedan hem till seb vid 5, vi badade badkar, drack champange, åt vindruvor och smältchoklad och bara hade det allmänt mysigt! <3 Sedan kollade vi på film, samt plattade mitt hår ^^
Min pojke, är världens bästa!

Måndag och födelsedag
Åkte till Linde på astmakontroll, fortf sjuk. Sen sov jag en stund när ja gkommit hem, men när jag vaknade hade min förkyldning blivit enormt mycket värre.
Åkte till syster och firade henne på hennes 21-års dag, Grattis!
Sedan kom jag på med en av mina impulsiva idéer, åkte hem till Seb vid halv 10, sov hos honom och var helt jäääävla genomförkyld.
Vaknade på natten och var helt borta i huvudet, genom svettig ( YEY feber..) och seb pratar om något som får mig att tro att jag är helt borta. Ujujuj.

Kommentar:

ja, vissa i eran klass var riktigt taskiga :b

2010-02-18 @ 13:43:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: