Sofie Samuelsson

2010-02-22
13:30:49

lov?

tänkte bara berätta att igår skottade jag av våran studsmatta,
som var så tung av snö att den nästan nuddade marken.
Sebastian stog med en sopkvast och kolla på, medans jag sprang i meterhög snö runt omkring studsmattan och försökte få ner snön, så snön jag gick i blev ännu högre.
Det relaterade till slut i att jag föll omkull.. :)

Måndag idag, ska sätta i löshåret vid kl 4, med hjälp av syster! Och även leka med emma ikv!
Onsdag, pimpeltävling med Bäjschi och födelsedagsmys inför min födelsedag!
Torsdag, jag fyller 17, halva dagen får spenderas med älsklingen, resten av dagen, runt 5-6, så ska han iväg för att lana.. -.- fram tills lördag? tror jag.
Söndag, ytterligare tid att spendera med älsklingen!


"Du" tycker att "du" gör rätt, men i andras ögon är det bara fel.
Vad man än gör, hur man än tänker angående sina handligar, uppfattas dom fel av andra.

-     -     -
i.l.y sebastian.


Kommentar:
#1: Anna

Wiiiie Syster Anna är BÄST! :)

PUSS på d! :P

2010-02-22 @ 13:38:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: