Sofie Samuelsson

2010-02-03
22:38:38

snö..

gick hem från skolan idag,
i snö ovädret.
Och det var då det slog mig hur mycket jag avskyr snön just nu.
Jag vill bara ha vår nu, ljusa dagar, blommor, grönt och sol!
Så jag fick pulsa hem på något som dom kallar trottoarer, som mer var sönderkörda traktorspår.
Sen när jag väl kommit hem, så väntar det en halv meter snö att gå genom för att komma till dörren!
åh vad jag var glad då!! lr inte :)

Sen bestämde jag mig för att hänga på erling till Thailand när han hade tänkt flytta dit ;)

Kommentar:

Hallå hallå :)

haft en bra dag? :)

har en tävling på bloggen om ett underbart armband länk är här : http://voffsen.blogg.se/2010/february/-tavling-fran-lovebeproud.html

om inte tävlingen intresserar dig så ber jag om ursäkt för denna kommentar :)

ha en bra kväll <3

2010-02-06 @ 22:02:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: