Sofie Samuelsson

2010-01-02
02:15:46

091231 & 100101

Nyårsafton.
Segade fram till klockan 5 ung, för då skulle vi äta massa god mat.
Sedan fixade jag, sen kom emma. Då gick vi iväg och fixade lite saker, sen hem till mig och böt kläder samt sminkade oss. Efter det så gick vi hem till sebastian, mös lite (haha). Där var även johan och johannes.
Sen drog vi iväg på fest, och blev kvar där över 12 slaget!
Runt 2-3 var jag hemma, med sebbi, och mådde cp dåligt.
Fast det gick över fort, jag slocknade ganska snabbt!

Årsdagen.
Vaknade vid halv 10 i källaren med seb, och huvudvärken var fruktansvärd och jag mådde bara allmänt illa. Men även det gick över med tiden. Efter att jag gått ner och lagt mig igen kommer anna och väcker oss. För då ska vi iväg och pimpla. Så vi fixade, åkte iväg till någon sjö vid typ jönshyttan och var där ett antal timmar. ca 5 timmar tror jag! Mysigt. åkte skoter och grillade. Sen hem, äta mat, mysa, basta osv. Umgås helt enkelt! Det blev ju ändå ett år tillsammans 100101!

Och nu har jag suttit vid datorn ett antal timmar, kollat lite bilder och haft en aning ångest. hahaha..
Ska nog sova inom en kort stund tror jag,
så Godnatt folket!

kärlek♥
         


bus!
         



puss.livet.leker.för.tillfället.skönt.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: