Sofie Samuelsson

2010-01-08
22:25:32

allt och inget

Nyss kommit hem från Anna & Markus, nyförlovade som dom är också!
Kollat deras ringar, druckit kaffe och ätit nybakade kakor! mumms
Samt spanat lite på Let's Dance.
Go Elin!

Snart är det skola igen, på måndag.
Jag längtar pga. jag behöver skolan som tidsfördriv.
Jag längtar inte pga. en massa skit.
Hoppas, verkligen hoppas att den här terminen blir 100 gånger bättre än förra!
men man måste tänka positivt!!

Relativt bättre i nacken också!
som jag skrivit på bdb, så har jag haft nackspärr, AJJ :(
men efter att ha besökt sebastians morfar x2, så är det mycket mycket bättre!
Och efter det hann vi umgås i ca.. 10-15 min? bättre än inget! :D
Hoppas vi hinner träffas under helgen bubbe!
Så har även kunnat börja träna igen!
im tha biff u know... hehe.


även gett mig in på att locka mitt hår,
och det blev väl ganskra bra.. kanske :)




i.l.y.
nu & föralltid.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: