Sofie Samuelsson

2010-01-17
22:50:06

du är det vackraste jag vet


"Det vackraste som finns är att vara dig nära,
när månen lyser klart över skog och mark så
underbart. Jag ligger här brevid och jag känner hur du andas att
älskas utav dig är de vackraste för mig, stunder av stillhet
ett ögonblick av ro ibland stunder av lycka, att bara ha varann.
Det är en rikedom att få älskas & att älska, vår kärlek storbarhet är
det vackraste jag vet. Du ligger här brevid och jag känner hur du
andas, att älskas utav dig är det vackraste för mig"


Jag Älskar Dig Sebastian,
tro aldrig något annat.
Jag älskar dig oavsett vad.

♥     ♥     ♥


kände bara för att göra ett inlägg om den bästa personen jag vet.
Jag vore ingenting utan dig älskling!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: