Sofie Samuelsson

2010-01-17
17:09:14


Ännu en helg har passerat, och som vanligt tänkte jag berätta lite om vad som hänt.

Fredagen spenderades ju med sebastian, som jag nämnt i tidigare inlägg.
Vi kollade på film, mös lite, bakade kladdkakemuffins osv. super mysigt ♥
Sedan chillade jag lite, och åkte till slut hem till alexandra, där också emma var.
Vi "mös", drack lite gott, sedan kom lite folk dit, och resten av kvällen orkar jag inte förklara på bloggen.
Men det var absolut inga fel på den.

Lördag..hmm, gick till ica med alexandra, balloo & adde. Där vi åt kladdkaka, sen hem till runkvist och kolla på hennes valp, ur söööt var den! Senare på kvällen kom sebbe hit, vi kollade på film x2, tjockade med massa godis och chips, haha måste ju passa på när det är helg.

Sen idag söndag, så vaknade jag med älsklingen.
Vi åkte ut och satte oss på sjön med min pappa, markus samt min farbror, där vi pimplade och anglade, skön söndag!
Och slutligen så la vi oss i sängen, halvsov och bara chillade tills mysas skulle hem.

Sååå värd helg

synd bara att den slutar med att jag är ett hormon monster
som lackar på allt, och gråter för ALLT!
ujuj, snacka om typiskt mig.
Hoppas på en bättre morgondag, humör mässigt alltså.



älskar min sebastian
puss.bby.♥


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: