Sofie Samuelsson

2010-01-14
22:28:25

så klipper vi till med saxen

Skola idag igen då, som vanligt på torsdagar.
Men den här torsdagen gick ovanligt fort mot vad dom brukar göra.
Fick skjuts hem.. lite motvilligt, men men. Åkte med sebbi, men gick faktiskt till skolan idag!!
Sen vid kl 6 så åkte jag hem till Alexandra,
för då hade vi bestämt att jag skulle klippa hennes hår.
Det gick väl bra, gjorde iaf inga misstag, vad jag sett iaf!
Och tror att hon blev nöjd, hon sa iaf tack typ 500 gånger ;)
Så nu är allt slitet hår borta, nu är det jämnt över hela + mer uppklippt.

Ni får väl slänga några extra blickar på håret imorn,
och se om det blev bra lr icke :)

Sen pratade jag med sebbii, planerade morgondagen osv.
Kom fram till att jag inte åker med flickorna till öret imorn,
känns onödigt att åka buss i 4 timmar för att äta liksom, men eftersom att mitt jävla studiebidrag inte kommit än
så skiter det sig pga Nooo money! och jag tänker inte fylla min skuldlista,
så tänker inte låna pengar heller :)
Därför ska sebbi och jag ha en liten mysstund imorn,
kolla på film, mysa lite, och sen ska båda iväg för att umgås med vänner :)
Förhoppningsvis.


Btw, min design är i princip klar nu.


Nu ska jag skriva ytterligare på engelskan som ska vara inne om en vecka,

so.long.!

:*

Kommentar:
#1: Jessica

Du ska SÅ klippa mig någongång också :D

2010-01-15 @ 16:59:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: