Sofie Samuelsson

2010-03-17
23:18:53

aktivitetsdag och jag var "aktiv"

igår kväll kände jag mig så otaggad på Gvik som man bara kunde göra,
eftersom att sebbe mådde som han mådde och han var egentligen anledningen till att jag valde det,
och för att det inte var säkert att alexandra heller skulle kunna hänga med.
Så jag tänkte egentligen ta en "jag-är-sjuk-dag".
Men vaknade imorse och var på allmänt bra humör
skrev till alex att vi skulle åka men ringde dock inte älskling som jag tänkt och skulle höra om han verkligen inte kunde. Pallrade mig ner till skolan och åkte dit. Jag ångrar inte att jag åkte!
Alexandra har fått mig att möta en av mina största fobier,
jag åkte tunnlar, och jag åkte i en mörk tunnel.. ja jag är mörkrädd och jag tror att jag har klaustrofobi(Y)
Bara höjdrädslan kvar att möta dåra.

Jag har precis rivit upp och ner på mitt rum för att hitta något att ha på mig imorn,
ljusa kläder ville jag ha men då lyckades jag ha sönder min tröja!? -.- perfa..!
löste sig till slut, och jag VET att alla vill läsa om mina världsproblem angående kläder YESSS.

Imorgon ska älskling hjälpa mig med lite plugg, sen blire myyyyyysaaa resten av kvällen!
längtarrrr :*


Sofie ska plugga=
1- öppnar uppsatsen i Word.
2- rättar till något litet ord
3- stirrar på skärmen i någon minut
4- minimerar och går in på fb.


hugs.n.kisses

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: