Sofie Samuelsson

2010-03-23
23:23:33

glad flicka!
Allt känns bara underbart, och det är så sjukt skööönt!
Det flyter äntligen för första gången på riktigt länge.
Jag tänkte räkna upp de saker som ger mig mitt lyckliga humör!

♦ Inga prov på typ två veckooor! hur nice är inte det?! :D
♦ Sebastian är världens bästa pojkvän och jag älskar honom så sjukt mycket.
♦ Kunnat spendera tid med brudarna, två dagar i rad, alla tillsammans! väl behövligt
♦ Min mens, som faktiskt höll i sig i två veckor och typ 5 dagar, är SLUT! WIIIE! (haft så länge pga ppiller.. först inget på 3 månader, sen PANG. kul info, jag vet!)
♦ Helgen är planerad, och bra planerad! Fredagen, 20 års fest, sen chilll, troligen någon dag med älskling också!
♦ Jag har inte failat på alla prov vi haft ganska nyss, trots att jag inte orkat plugga! (utom engelskan..*host* illa..)
♦ Jag har inte varit förkyld på över 3 veckor! REKORD! :D
♦ Kanske blir Lady GaGa konsert med Alexandra den 7 Maj i Globen!! så jääävla niiiiiiiiiiiiiiiiice! hoppas (A)
♦ Våren är på ingång!!, även om det snöar och är slask...  älska våren <3
♦ Jag har insett en hel del den här veckan, och mognat i mig själv, sett saker ur andra perspektiv och börjat ta dagen som den kommer!


Hm, det är det jag kmr på just nu. Sen finns det säkert sju tusen olika anledningar till :D

ooh
♥ ska leka med sebbi imorn :*

nu funderar jag på att sova,
jag är dock inte trött..
Aja,

Godnatt folket!

hugs.n.kisses.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: