Sofie Samuelsson

2010-03-20
23:56:53

test

är otroligt uttråkad,
så tänkte göra mitt ALLRA första test här på bloggen!

KÄRLEK:
Är du kär just nu? - Ohja!
Har du någon kille just nu?-  sebastian♥
Har du dumpat någon?-  aah
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - nej hoppas jag inte ;S
Vem kramade du senast? - Älsklingen! ♥
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - haha, ofc not.  



FAMILJ:
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - ja!
Trivs hemma? - borta bra, men hemma bäst. förutom när jag är hos sebbi!
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - ville rymma när jag var liten ;$ och "rymde" för något år sedan, dvs. gå ut och gå i några timmar tills de ringer efter en och frågar var fan man är!
Har skrikit och slagit din mamma? räknas det att skämtslå sin mamma om hon är med på det?, eller att man kastat en penna på henne som fastnat i armen? hahaha.   nej skrikit bara!!
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - nope :)
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - haha, ja! 
Vem betyder mest för dej i din familj? - jag favoriserar inte inom familjen..?


VÄNNER:
Du har vänner? - HÖHÖ neeeeee?! ;o
Du brukar vara med? - de bästa!
Vem/vilka var du med sist? - seb idag, Jenny igår :)
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - ja! herregud..
Är det okej att ha kill-kompisar? - ja, självklart.
Har du pussat någon av dina kompisar? - hm, puss på kinden? :)
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - eeh neeeeeeeeee!!!!
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - vet inte om jag "blivit av med någon vän", men kontakten har minskat enormt...



FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - Nja, inte varje dag.
Putar med läpparna på kort? - vissa, har ju för fan inga läppar, klart man måste puta lite för att de ska synas. men händer inte allt för ofta.
Tar kort på dina bröst? - nejjj
Super dej packad varje helg? - nej
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - jag plattar håret när jag orkar, då har jag lugg osv. annars så låter jag håret självtorka och kör på vårruffs!


ALKOHOL:

Har druckit alkohol? - hm, vem har inte?
När drack du alkohol senast? - hmm, två helger sen tror jag?
Vad var det för sorts alkohol? - cider, öl och grogg.
Brukar du dricka alkohol? - äre fest så dricker man väl.. eller?
Tycker du om öl? - yess! + ingen bakfylla! love it.


DÅLIGA TIDER:

Vart på dåligt humör den senaste tiden? - venne, mens i snart 3 veckor har väl inte varit så jäävla kul..
När grät du senast? - hahaha igår! turen var inte på min sida, jag var stressad hela dagen, och ingenting gick som jag ville!
Du har gråtit över en kille? - ojj, ja. cry me a river..
Vem bråkade du senast med? - pappa eller mamma, igår när allt sket sig.  (fast jenny räddade mig kväll!♥)


Kommentar:
#1: jny!

hihi vi får ta nån mer myskväll med övernattning o film osså ;) <3

2010-03-21 @ 23:01:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: