Sofie Samuelsson

2010-03-01
22:52:25

yepp

Måndag idag, lovet är slut och skolan har dragit igång igen.
Katching?
Synd att jag inte orkade jobba på någon lektion bara!
Efter skolan tänkte jag lägga min sista energi på lite kickboxning med roxy,
kvart över 7 hade vi sagt,
men träningen började kvart över 6!
så vi kom när dom var klara i princip, så vi fick köra kickboxning + core med fotbollskillarna, hahaha.
Nej, men det var väl kul, ensamma tjejer där dock. förutom maria och anna :)

Nästa vecka ska vi faaan pricka rätt tid!


är helt möör i kroppen,
först lätt träningsvärk från boda borg igår, sen träning idag, och jag har ONT i HELA kroppen.
Wiie! :D



älskar.min.sebastian.mer.än.allt.annat..puss.älskling.för.att.du.finns.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: