Sofie Samuelsson

2010-10-19
22:23:49

tungt

Det går minst sagt tungt i skolan just nu,
för mycket att göra vilket istället leder till att man inte gör något alls istället.
För nuvarande har jag

Den här veckan:
Psykologi, Del 1, diskussionen.
Matteprov, linjära funktioner osv.
Egentligen källkritik och Samhäll, men tror det blev flyttat till nästa vecka.
Specialidrott, träningsdagbok.
Svenska, ordkunskap.

Nästa vecka:
Källkritik i Historia, typ 3 texter kvar.
Samhällsfrågor, Globaliseringen. (har jag ens skrivit något?)
Idrotts uppgift, Ergonomi.
Psykologi, Börja på Del 2 och vara klar med Del 1!

Övrigt:
Idrotts uppgift, Kost. (v.48)
Tyska prov.
Svenska kursprov.
Historia redovisning.
Psykologi redovisning.
Psykologi, inlämning av hela arbetet.
etc.etc.


Fuck this shit :(

Idag har jag bara blivit sittande framför datorn och jag känner att jag inte vet var jag ska börja,
eller att jag ens har ork för att börja..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: