Sofie Samuelsson

2012-02-29
00:02:28

I used to...

På MTV går det ett program som heter I Used to be Fat.
Jag insåg idag det motsatta gällande mig själv.
Linnea drog igång chatroulette, eftersom att hon tycker ju att det är så hemskt kul.
Själv undvek jag kameran så gott det gick, men fick till slut lov att röra mig, och blev därför med.
Det var då jag insåg hur mycket "större" jag blivit, igen...
Mitt tv program på MTV borde heta, I Used to be Thin.

Det blir kaloriräkningprogram på mobilen igen,
inget socker veckor framöver och träning.
Faan, jag som brukade vara en liten och snudig flicka....
Vad hände?

Imorgon sätter jag fart! FOR REAL
(ska även börja bry mig om lite mer hur jag faktiskt ser ut, herregud.)

over.n.out for now..

puss


Kommentar:
#1: Linnéa

Men du är inte fet!! Kära lilla flicka! <3

2012-03-02 @ 07:39:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: