Sofie Samuelsson

2012-11-01
00:00:51

brun eller inte brun
Det är frågan!

Slingade håret i våras/somras med ultrablonda slingor.
Sen eftersom att jag sparar hår (vill ha långt) så valde jag att sen färga mörkblondt på det och har låtit det vara så i ung. två månader nu.
Dock är ju mina slingor kvar, vilket gör så att det börjar synas en fiiiin utväxt nu.
Tänkte vara blond tills jag tröttnar,
och jag tror jag börjar tröttna nu.

Jag älskar mitt blonda hår, för att det är liksom så naturligt blondt nu. Men saknar även mitt mörka, fina, lite röda med guldiga krull.
Då kan jag dessutom ha i löshåret!

Sen är det så att jag förnärvarande inte ens orkar fixa mitt hår,
och färgar jag så får de ju lite liiv igen och jag kan kanske finally ta tag i vildruffset ännu en gång.. värt att fundera på åtminstone

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: