Sofie Samuelsson

2012-11-01
00:05:25

Little red riding hood
Halloween idag! buuuh!
 
Och till helgen är det halloween fest.
Självfallet ska jag gå, eftersom att jag älskar att klä ut mig o fixa o dona!
 
I år blir jag, som rubriken lyder, Rödluvan!!
Wiiie
 
Testade sminka mig idag,
sydde klart capen i måndags med hjälp av mormor samt mamma.
snarare att de gjorde det när de tappade mig direkt dom började prata om hur vi skulle kapa luvan....
sy gardiner är snarare min grej.
 
 
Kläderna är CHECK, skorna är CHECK likaså och det som återstår är att köpa nya strumpbyxor bara!
 
 
Jag är så sjukt taggad på lördagen! Wiihuu
Det roligaste som finns är halloween 
 
 
Men tänker inte lägga ut någon bild på hur jag kmr se ut fören på lördag.. heheh
 
(skulle dessutom bli awesome om jag färgade håret brunt, dont ya think?)
 
 
 
puss.hej

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: