Sofie Samuelsson

2012-11-13
23:49:19

Loka Brunn
Spenderade en hel dag med Linnea på Loka idag, dagspa som hon så fint kallade det.
Själv är jag inte så insatt så jag flöt mest med när hon fixade och visade mig massa!
Nog för att man varit där förut, men kändes ändå som om hon hade några ess i skjortärmen!
 
Dagen på Loka började med lunch i restaurangen, där vi åt buffé; salladsbord, kålpuddig osv. nybakat bröd och soppa. Soppan smakade vi dock inte på, blev så mätta på allt annat, och det ljuvliga brödet.
Sedan trallade vi ner till vattenhuset eller vad man ska kalla det, där vi solade x antal minuter var i deras braiga solarium. Och efter det var det dags föööör vatten, bubblor, simtag, ånga+bastu, POOLAR!
 
Vi gick ut hårt med att leka av oss i poolen + flera till
Badade isvaken ett antal gånger för att känna på hur de höjer/ökar blodcirkulationen och sprattlade i vattnet.
Men sen kom det så mycket folk, så vi taggade ner en aning och njöt faktiskt (barnen började väl bli trötta;) )
 
Seen lång dusch, blåste hår, smorde in oss, kollade in på gymet för att se hur de såg ut.. sjukt sugen på o gyma där.. och ja!
 
En hel dag!!
 
Vi låg i vattnet 4 h.. heheh
 
 
Hade ingen egentagen bild, så this will do. Sry Loka Brunn för att jag lånade eran bild
Men åh vad mysigt de va!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: