Sofie Samuelsson

2013-02-22
00:45:55

Allt och ingenting
Här sitter jag, som vanligt uppe halva nätterna
Verkar inte spela någon roll vilken tid jag går upp på morgonen sen,
jag hamnar ändå alltid i den här situationen då jag sitter vaken
 
Kollade på VS show, den senaste, nyss för att få tiden att ticka på lite grann,
som i sin tur leder till att jag kanske blir trött någon gång
I och för sig har jag faktiskt en liten anledning till att vara vaken.
Hade sjuk halsbränna nyss... wauw säger jag bara, 
fast inte mitt wauw som i att jag är impad utan snarare oh-fy-tusan-wauw
 
Koffeinet jag drack innan träningen är dessutom påväg ur mig
-> Vilket leder till.. lätt ångest :)
Åtminstone för mig
Hahah är så lättpåverkad av koffein...
 
 
Nåja, nu ska jag väl hitta på något nytt sätt att fördriva lite tid,
detta var ju ett (att skriva ett inlägg)
men jag vill inte skriva för långa inlägg, 
så det får duga här!
 
 
Ett sånt där fint o bra inlägg som handlar om allt, men samtidigt ingenting
 
Japp.. 
Godnatt på er :*

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: