Sofie Samuelsson

2013-02-11
09:28:52

Måndag
Har precis mumsat i mig lite frukost bestående av
vaniljkvarg, solroskärnor och linfrön, sjukt gott faktiskt!!

Så just nu funderar jag på om jag ska ta mig en timme till lite hemmaträning kanske. Slå på spotify och improvisera, som jag gjorde förra helgen och det gick jäkligt bra! Det är de där hantlarna som saknas bara..

Senare ska jag möta upp Emma och vi ska äta lite tacobuffé på Christinas. Gottt!

Har inte sovit mycket inatt. Har haft så jäkla ont i magen hela natten, lingonveckan började natten till igår.... Och blir helt förstörd i mage och allt då. Men har sovit lite, och det känns mycket bättre. Av någon anledning får jag mest ont på em. och nätter? hmm


Nog pratat om sånt snusk haha.. ursäkta..

Have a nice day :*

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: