Sofie Samuelsson

2013-02-07
17:05:03

Mellis
Kom precis hem från praktiken jag började på i måndags
Köpte med mig solroskärnor och linfrön samt en vaniljkvarg
Så sitter för närvarande och mumsar på det,
och det var godare än väntat!
 
Nommmmm
 
 
 
Idag är tydligen internationella-allt-ska-jävlas-dagen
Då allt jag rört åkt i golvet
Även lyckats kasta min mobil i golvet idag
Vet ej hur, men det gick förjävla bra att tappa greppet om den idag när jag bara skulle kolla klockan -.-
 
 
Träning ikväll, om 2 h
Tredje dagen i rad, favoritpasset idag också! awesome
Blir ev. gym på lördag?
Och friskis på söndag igen. Så två vilodagar/vecka, helt okej tycker jag.
Går förresten över 10 000 steg nu om dagarna, tack vare praktiken, even better.
 
over.n.out :*

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: