Sofie Samuelsson

2013-02-14
18:30:17

Ready set GO
Sitter för närvarande och inväntar träning
Var ovanligt tidig med att byta om idag,
vilket resulterade i dö-tid.

Våren känns närmare, i och med att varje dag går åt rätt håll nu!
Därför väcks även mitt shoppingbegär, vilket inte är bra...
Älskar vårens färger och när man äntligen får börja ta av sig vinterjackan och gå i t.ex. en skinnjacka.
Det bästa med våren är enligt mig faktiskt när man klär sig jätte varm på morgonen (när jag skulle till skolan) och när skolan var slut så var man tvungen att klä av sig de varma lagren för att det var så varmt!

Alla <3 Dag idag också
Har inte hunnit fira med mitt hjärta ännu
Men det kommer lite senare ikväll, efter träning och mat vill säga.
Han har lovat att köpa med present!
Suger att han jobbar på ICA kan liksom inte gå ner o köpa en bukett eller något gott till honom för då vet han ju allt!!

Och imorgon fyller Sis år, grattis i förskott!
Självfallet ska jag ju även gratta henne imorgon!
Med tio dagar mellan födelsedagarna är det ju även snart min tur! wiiiiie


Nu ska jag fixa de sista, sen springa iväg o träna

:*

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: