Sofie Samuelsson

2013-01-29
18:07:00

Lalala
Sitter och peppar träning
Känner mig sjukt taggad!!
Har mycket känslor som ska få utlopp idag under träningen,
ska bli skönt!

Sockersuget btw är brutalt. Åtminstone igår. Satan i gatan vad det vattnades i munnen när alla åt nybakade bullar utom jag. Och när mamma o pappa erbjöd mig att få ta valfri magnum glass.. men jag höll mig! Och jag är sjukt jäkla stolt över detta! Är så extremt lätt att låta sig få frestas, och bara ta den där enstaka bullen eller glassen.. o sen är det kört igen. Men det känns bra nu. Seb drack energidryck idag, jag blev sjukt sugen på det också... Men hade faktiskt köpt mig en egen sockerfri redbull, så smakade på den istället.

Har även beställt lite nya grejer som ska hjälpa mig i kampen haha.
Nya träningsskor, spec. bra för aerobics och inomhus aktiviteter. Men även Celsius drickorna, någon som testat?

Hoppas att de funkar som utlovat!


Återkommer när tiden är inne...

Ha de bra tills dess

LOVE
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: