Sofie Samuelsson

2013-01-02
16:49:04

Samlad
Jaha, då var det nytt år!
I och med nytt år så går jag och Sebastian även in på ett nytt år, alltså 4 år tillsammans <3 Vi firade det dock inte igår (1 jan) för vi båda va bakis och vi bestämde att vi tar ifatt det en annan gång sen istället! Love him

Nyår innebär ju även nyårslöften, right!?
Så jag tog o stiftade mig själv ett löfte,
dags att dra igång träning och välmående igen så nu kickstartar jag nya året med träning, kosthållning och inge alkohol på två månader.
Sedan efter de där två månaderna, är tanken att jag ska kunna hålla mig på en nivå där jag ändå kmr att kunna minska de där kilona under hela året som jag vill! Eller om jag redan gör det under de två månaderna, så ska jag försöka hålla vikten.

Så, det var nyåret i ett samlat inlägg.
Själva firandet behöver jag inte skriva här, mer än att mamma o pappa alltid bjuder på den godaste maten <3
Halvblodig oxfilé, hasselbackspotatis med vitlöks touch, smörstekta sparris, champinjoner och beasås NAMNAM

pusspåer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: